woensdag 1 juli 2009

De aller allerlaatste keer

De laatste les wiskunde, de laatste grote pauze, het laatste schoolexamen, de laatste muziekles, de laatste vieze koffie, de laatste fietstocht naar school, het laatste eindexamen, de laatste keer Mallorca, de laatste fietstocht weer naar huis, de laatste keer op het roosterbord kijken, de laatste keer als reflex op het roosterbord kijken terwijl je daar niks meer mee van doen hebt, de laatste keer school….
De afgelopen weken zijn heel veel dingen, die je de afgelopen zes jaar als vanzelfsprekend beschouwde en elke dag op rekende, voor het laatst. De afgelopen weken heb ik dat uitbundig gevierd. Maar nu het laatste schoolfeest en mijn laatste (en tevens eerste) diploma dichterbij komen besef ik me ook dat ik het heel erg ga missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten