zondag 21 juni 2009

Red Wood Valley here I come!

Eindelijk is het definitief: van 1 oktober tot eind november ga ik naar Amerika. Naar Californië om precies te zijn, voor de nog preciseren onder ons: 100 kilometer boven San Francisco. En voor de pantoffeldiertjesneukers - voor wie een elektronenmicroscoop ( vergroting: 25.000x) slechts een globale schatting van de werkelijkheid is - Red Wood Valley. Ik zal daar twee maanden op een organic farm werken en zo meer leren over biologische landbouw en duurzaamheid. Ik ga daar natuurlijk niet alleen heen om alles te leren over biologische slakropjes en duurzame veeteelt, maar ook om alleen te reizen en flink wat vlieguren te maken voor mijn praktijkexamen. Het duurt nog een paar maanden, maar ik kan niet wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten