dinsdag 23 juni 2009

Gestalkt door Obama’s, Noord Koreanen en Quinten.

Ik vraag me af of ik deze blog nog wel kan voortzetten, ik ben zelfs niet zeker of ik dit bericht nog wel af kan maken. Nou ja, op hoop van zegen dan maar..
Want met zo’n blog op het internet worden je berichten namelijk niet alleen maar gelezen door jou en mij. maar Ahmadinejad kan nu mijn babyfoto’s zien, Kim Jong-Il zou mijn blog kunnen verbieden voor het hele Noord Koreaanse volk (toch al gauw 23 miljoen potentiële volgers) en Obama zou mijn adres kunnen achterhalen in Californië. Voorheen bleven deze zogenaamde cyberstalkers liever anoniem, maar tegenwoordig deinzen ze er niet meer voor terug om in alle openbaarheid te treden. Dirk Zandvliet, Nis, Alex van Duijn en Quint (hij durft nog niet met foto te verschijnen) volgen mij nu -waarschijnlijk daarvoor ingehuurd door schurkenstaten- 24-7. Maar nu ik er zo over nadenk vind ik het ook wel leuk dat mijn blog gelezen wordt door in ieder geval door vier mensen, en ik heb ook helemaal niks te verbergen voor jullie (Obama, je bent altijd welkom in Red Wood Valley). KGB’ers (dan wel ex-), Dirks Zandvlieten, Quinten, boeven, Obama’s, schurkenstaten, leiders van schurkenstaten, Noord Koreanen (last but not least): jullie zijn van harte welkom, en ik hoop dat er nog velen zich aansluiten.

1 opmerking:

  1. ik las net op teletekst dat ahmadinejad de irakezen heeft verboden om deze blog te lezen

    BeantwoordenVerwijderen