dinsdag 16 juni 2009

(b)logboek

Na 18 jaar droge feiten stampen heb ik naar alle waarschijnlijkheid, de uitslag volgt donderdag, mijn theorie-examen gehaald en ben ik klaar voor de praktijk. Merkwaardig genoeg heeft de praktijk meestal weinig overeenkomsten met de theorie. Het uit mijn nest kruipen zal dus gepaard gaan met veel nieuwe ervaringen: vallen, opstaan, huilen, lachen, verre reizen maken, blokjes om, haat, liefde, yin, yang. Mijn blog’s zullen even gevarieerd, zo niet gevarieerder zijn als mijn ervaringen: lang, kort,geestig, serieus, saai, cynisch, spelfoutenbevattend, hilarisch, ontroerend aan-het-denken-zettend, of ’gewoon leuk’. Voor de onoplettende lezer: met deze opsommingen probeer ik aan te geven dat ik nog geen idee heb welke kant ik op wil. Wat ik wel weet is dat ik deze blog niet alleen voor jullie schrijf, ik hoop vooral door mijn gedachtes op papier (ouderwets) te zetten daarvan te leren voor mijn volgende proefvlucht. Voor wie dacht dat het schrijven van je belevingen iets van de laatste 20 jaar is: 400 jaar geleden gingen de kapiteins van grote koopvaardijschepen, die de Oost bevoeren mij al voor. Welkom op mijn blogboek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten