woensdag 17 juni 2009

Mijn eerste proefvlucht (mede mogelijk gemaakt door: transavia)

Mijn eerste proefvlucht! En niet zomaar naar Alkmaar en weer terug, nee 2000 kilometer zuidelijker naar het ‘partyeiland’ Mallorca. Ik moet wel toegeven -ik heb me voorgenomen zo eerlijk mogelijk tegen jullie te zijn- dat ik enigszins hulp had van een paar ervaren vliegers: transavia. Maar ik moest wel zelf inchecken, mijn paspoort laten zien, in het vliegtuig stappen en de riem om doen als het doe-je-riem-aan-lampje brandde. Ik heb me wel boven het wolkendek bevonden en dankzij de strakke timing van transavia (twee uur vertraging) heb ik zelfs s’nachts gevlogen, en dat op een eerste vlucht. Na een zachte landing steeg er zelfs een applausje voor me op uit de cabine. Mijn eerste vlucht was geweldig, opdat er nog vele volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten